Над 800 учители от 24 града се включиха в образователната спортна кампания „Образование чрез спорт“

Tweet Tweet Първото издание на мащабната образователна кампания за активен начин на живот „Образование чрез спорт“ приключи успешно. Кампанията е част от инициативата “NowWeMove”, организирана с подкрепата на системата на […]

Първото издание на мащабната образователна кампания за активен начин на живот „Образование чрез спорт“ приключи успешно. Кампанията е част от инициативата “NowWeMove”, организирана с подкрепата на системата на Coca-Cola в България и финансирана от Фондацията на Coca-Cola.

„Образование чрез спорт“ има за цел да предостави качествено обучение на учители в областта на здравословния и активен начин на живот и спорта. В обученията през първото издание се включиха повече от 800 учители по физическо възпитание и спорт, директори на училища, представители на спортни клубове и младежки лидери. Обученията се организираха в 24 града в България, а партньор на инициативата е Министерство на младежта и спорта. В рамките на кампанията се провежда мащабно проучване за навиците за движение и спорт на българите.

Кампанията е част от NowWeMove България – най-мащабната инициатива за физическа активност и спорт в България, организирана от пловдивската асоциация “BG Be Active”. Инициативата има за цел да популяризира ползите от ежедневната физическа активност и да даде възможност на българите да бъдат активни в тяхното населено място. Инициативата включва различни спортни събития и проекти, които насърчават физическата активност, сред които Wake Your Body, Активна събота, флаш моб в 7 града, както и отличителното събитие MOVEWeek, организирано като част от европейската седмица на физическата активност и спорта. В програмата се включиха над 70 000 българи от 90 града, бяха организирани 642 спортни събития от 498 агенти на движението. Комуникационната кампания достигна до над 3 милиона българи и ги мотивира да спортуват повече.

Резултатите от NowWeMove България получиха своето признание от престижните международни награди Eventex. Кампанията бе наградена с първо място в категория „Кампания на годината“ и второ място „Кауза на годината“, сред 17 кандидатури на кампании от цял свят.

Инициативата NowWeMove България е финансирана от Фондацията на Coca-Cola, глобална благотворителна организация на Компанията Coca-Cola. От основаването си през 1984 г. досега, Фондацията на Coca-Cola е подкрепила инициативи за устойчиво развитие на обществото за над 675 милиона долара, сред които са инициативи за възстановяване на водното богатство, насърчаване на жените-лидери и популяризиране на спорта и активния начин на живот сред обществото.