Сайт за прессъобщения в полза на бизнеса

Развлекателни

Кока-Кола България разширява портфолиото си с нов продукт

Системата на Кока-Кола в България официално лансира на пазара новия си продукт – изотоничната напитка Powerade. Брандът е символ на спортния живот по света и лидер на световния пазар повече от 30 години. От лансирането си през 1988, изотоникът е официалната спортна напитка на ФИФА и Световното първенство по футбол, а също и на редица ръгби и футболни отбори . Напитката е подходяща както за професионални спортисти, така и за всички, които активно поддържат форма и държат да хидратират тялото си правилно по време на засилена физическа дейност.
Powerade е на водна основа и се препоръчва при интензивно физическо натоварване. Тя утолява жаждата и възстановява минералите и въглехидратите, които тялото губи по време на спорт и активен начин на живот, благодарение на усъвършенстваната система – ION4® съдържаща 4 основни електролита – натрий, калий, калций и магнезий.
При интензивно физическо натоварване организмът се сблъсква с няколко проблема едновременно – изчерпване на енергийните резерви, дехидратация и недостиг на витамини и минерали. Powerade възстановява ефективно спада във физиологичните нива, увеличава абсорбцията на вода по време на тренировка и удължава издръжливостта на мускулите при продължително натоварване като поддържа енергийния обмен в организма.
Powerade e третото допълнение на портфолиото на Кока-Кола България в категория „Вода“, след минерална вода Банкя и изворна вода Роса. Напитката се предлага в удобна ергономична бутилка със специална спортна капачка, която улеснява консумацията по време на спорт, интензивна разходка или преход в планината. Брандът вече се включи в едно от най-екстремните състезания за хора, които обичат да тестват физическите си способности – Legion Run.
Потребителите вече могат да открият спортната напитка в търговската мрежа в цялата страната в разфасофка от 0,5 л и в два от най-популярните вкуса – Mountain Blast и Lemon.

Leave a Reply