Най-голямата онлайн платформа за подаръци с нова търговска зона в центъра на столицата

Tweet Tweet Това бизнес решение цели да доближи марката до потребителите като предостави на клиентите физически достъп до предлаганите онлайн артикули и една нова възможност да разгледат и закупят на […]

Това бизнес решение цели да доближи марката до потребителите като предостави на клиентите физически достъп до предлаганите онлайн артикули и една нова възможност да разгледат и закупят на място любими идеи за подаръци.

Новият търговски обект на Podaraci.bg, локализиран в Централната част на столицата, отвори врати в средата на месец октомври.

“Онлайн търговията се развива толкова динамично, а конкуренцията никога не спи. Това само по себе си е инкубатор на все повече творчески решения от страна на мениджърите в стремеж към намиране на нови пътища към клиента- от една страна с цел задържане и правилна грижа за лоялните клиенти на бранда, а от друга страна – с цел привличане на нови проспекти и превръщането им в доволни клиенти. “ Така коментират своя ход водещи кадри от търговския екип на Podaraci.bg.

“Въпреки бумът на онлайн търговията, на хората им е много по-спокойно да знаят, че могат да отидат на място и да видят на живо предлаганите артикули, да се допитат до експертното мнение на персонала,  да получат адекватен съвет как да изберат най-подходящия подарък според бюджета и повода, и дори да си тръгнат с ефектна опаковка. За клиентите на Podaraci.bg това вече става възможно. Уютно подредена с шарени решения за всеки вкус, търговската зона вече очаква своите посетители, в приятелска атмосфера и с много настроение…защото клиентите го заслужават. “

В магазина могат да бъдат открити различни персонализирани подаръци с послание, подаръчни кошници по различни поводи, истинска звезда, красиви албуми, рамки, бижута, плюшени играчки, вина, карикатури и др. Едно от най-атрактивните предложения е възможността клиентите да закупят Вечна звезда “Метеофория”- парче от истински метеорит, поставено върху плочка с лично послание в красива кутия.

Чрез новият търговски обект, брандът излиза по своеобразен начин от анонимността на просто онлайн платформа за подаръци и придобива напълно нова визия – оптимална близост до клиента за постигане на максимална полезност и гъвкавост според текущите нужди на пазара.