Нови екологични алуминиеви кенове с цел решаване на проблема с отпадъците

Tweet Tweet Норвежката компания за алуминий и възобновяема енергия HYDRO и производителят на енергийни и безалкохолни напитки HELL ENERGY подписаха договор, с който представят най-екологичния кен в света – Hydro […]

Норвежката компания за алуминий и възобновяема енергия HYDRO и производителят на енергийни и безалкохолни напитки HELL ENERGY подписаха договор, с който представят най-екологичния кен в света – Hydro CIRCAL. Новите кенове са направени от висококачествен алуминий със сертифициран състав от минимум 75% рециклирани отпадъци, което дава решение на един от най-сериозните проблеми на индустрията в днешно време – рециклирането на използваните опаковки.
„Изключително развълнувани и горди сме да бъдем първият производител на енергийни и безалкохолни напитки, който представя най-екологичната опаковка със сертифициран състав от минимум 75% рециклиран алуминий. Стремим се да водим пазара и да бъде образец, предоставяйки на нашите потребители опаковки с ниско съдържание на въглерод. Затова и стартираме това партньорство с Hydro, с което ще предоставим най-устойчивото решение на пазара. Колкото по-високо е рециклираното съдържание, толкова по-нисък е въглеродният отпечатък и толкова по-добре за околната среда“, сподели Barnabas Csereklye, Управляващ директор на HELL ENERGY и CEO на QUALITY PACK.
Докато потребителите търсят по-екологични продукти, HELL търси решения за намаляване на въглеродния си отпечатък. Компанията е тествала няколко варианта за опаковане, за да намери екологично решение и резултатите показват, че алуминиевите кенове са най-добрият избор.
Пластмасовите бутилки могат да бъдат рециклирани определен брой пъти и огромна част от пластмасовите опаковки са отпадък, който отива в световния океан. Ангажирайки се с този проблем, HELL вече заявиха, че ще намалят дяла на пластмасовите бутилки в своето портфолио до 1% през 2025. От друга страна, алуминиевите кутии могат да се рециклират почти безкрайно, запазвайки качество и стойност. 75% или повече рециклирано съдържание означава алуминий, който е достигнал края на живота си като продукт в употреба и се е върнал обратно в цикъла.
Стратегията на HELL е базирана на отговорно снабдяване на алуминий с нисък въглероден отпечатък, което ще допринесе за намаляване на глобалните емисии и ще създаде продукти за бъдеще с ниско съдържание на въглерод. Ангажиментът на компанията към решаването на този проблем е ключов момент в цялата индустрия и стремежа към устойчивост. HELL успя да намали парниковите си газове с 60% спрямо преди, а вече е и първият производител на напитки, който може да предложи опаковки, които оставят толкова нисък въглероден отпечатък.