Samsung насърчава младите фенове да преследват страстта си към спорта по време на Зимните младежки олимпийски игри Лилехамер 2016

Tweet Tweet София, 4 февруари 2016 г. – Samsung Electronics, глобален партньор на олимпийските игри в категорията „Оборудване за безжични комуникации“, обяви нова олимпийска инициатива, която иска да обедини света, […]

София, 4 февруари 2016 г. – Samsung Electronics, глобален партньор на олимпийските игри в категорията „Оборудване за безжични комуникации“, обяви нова олимпийска инициатива, която иска да обедини света, като го вдъхнови и свърже по време на Зимните младежки олимпийски игри Лилехамер 2016. Като световен лидер при мобилните технологии, Samsung иска да подобри олимпийското движение с иновативни продукти и да осигури на спортистите и феновете от целия свят уникално по рода си преживяване.

Компанията ще разположи няколко студия Samsung Galaxy в олимпийския град и спортните съоръжения, в които ще се проведат много на брой събития и забавни програми. Чрез тях компанията ще направи Зимните младежки олимпийски игри Лилехамер 2016 по-вдъхновяващи и ще разпространи олимпийския дух сред младите фенове по целия свят с маркетинговата стратегия The Only Way to Know. Кампанията ще използва интегриран маркетингов подход и различни платформи, включително множество събития, дигитални и традиционни инструменти.

„Ние разбираме трудните предизвикателства, които стоят пред младежите и сме решени да осигурим възможности и програми, които имат за цел да ги вдъхновят, така че никога да не се отказват от своите мечти и надежди“, каза Йонгхи Лий, изпълнителен вицепрезидент на Global Marketing, Mobile Communications Business, Samsung Electronics. „Samsung се гордее с усилията си да разпространява духа на Зимните младежки олимпийски игри Лилехамер 2016 по целия свят и да създаде преживявания, които достигат до младите хора, чрез първокласна технология и поглъщащо съдържание за виртуална реалност.

Samsung и Международният олимпийски комитет ще си партнират на Зимните младежки олимпийски игри в Лилехамер, за да създадат първото в света олимпийско съдържание за виртуална реалност (VR). По този начин, дори феновете, които гледат състезанията от разстояние, ще могат да се насладят на действието, все едно са на мястото на събитието. Те ще имат възможност да гледат VR стрийминг на живо от откриващата церемония от мобилните устройства на марката и така да усетят енергията и емоцията на събитието, когато атлетите излязат на стадиона.

„Samsung е дългогодишен глобален партньор на олимпийските игри, който вдъхновява феновете както по време на олимпийските игри, така и по време на младежките олимпийски игри чрез иновативни технологии и спиращи дъха преживявания“, каза Тимо Луме, управляващ директор на IOC TMS. „За нас е чест да работим заедно със Samsung за осъществяването на първия по рода си VR стрийминг на живо. Това е само един от начините, по които показваме, че няма граници както за младите фенове в Лилехамер, така и за тези от целия свят“.