Samsung представи за първи път глобалната реклама „Химнът“ за Олимпийските игри в Рио 2016

Tweet Tweet София, 26 юли 2016 г. – Samsung Electronics, световен партньор на Олимпийските игри в Рио в категорията „Безжично комуникационно оборудване“, до чието откриване остава по-малко от месец, представи […]

София, 26 юли 2016 г. – Samsung Electronics, световен партньор на Олимпийските игри в Рио в категорията „Безжично комуникационно оборудване“, до чието откриване остава по-малко от месец, представи за първи път своята реклама – „Химнът“. Като продължение на глобалната кампания на Samsung за Олимпийските игри, телевизионната реклама и тази в социалните мрежи има за цел да премахне ограниченията на географските граници и да обедини света чрез съчетаване на части от няколко национални химна, за да формира един общ химн, изпълнен от спортисти и фенове от целия свят.

„Химнът“ започва с момиче от Австралия, което държи Samsung Galaxy S7edge и пее част от химна на Ботсвана. Смартфонът Samsung Galaxy пътува до всички точки на света, улавяйки и споделяйки гласовете на фенове и спортисти, за да създаде един изцяло нов химн, който дава на зрителите поглед върху това как иновативните мобилни продукти и технологии на Samsung могат да помогнат за разрушаване на географските ограничения и да обединят света чрез силна връзка, която няма граници.
„Химнът“ е отражение на Samsung и нашият продължителен стремеж да премахнем географските ограничения и да обединим света чрез технологии и безгранична комуникация“, каза Ѝонгхи Лий, изпълнителен вицепрезидент на Global Marketing, Mobile Communications Business, Samsung Electronics. „Като пеят един химн, фенове и спортисти от целия свят могат да усетят споделено чувство на гордост и обединение и заедно да отпразнуват колективния прогрес, който е съществен за настроението на Олимпийските игри“.
Шестима спортисти са включени в рекламата, всеки от които има уникална история за това как да се противопоставиш на бариерите и как да се бориш с ограниченията, за да постигнеш значим успех и да осъществиш своите цели. Спортистите включват:
• Том Дейли (Великобритания, Скок във вода) – бронзов медалист от Олимпиадата в Лондон 2012 г.
• Алисия Монтано (САЩ, Лека атлетика) – пето място на 800 м на Олимпиадата в Лондон 2012 г.
• Арнауд Асоумани (Франция, Параолимпийски спортист) – Два сребърни медала от Параолимпийскире игри в Лондон 2012 г., Троен скок F46 и дълъг скок F46, Златен медалист на дълъг скок F46 от Параолимпийските игри в Пекин 2008 г., Бронзов медалист на дълъг скок F46 от Параолимпийските игри в Атина 2004 г.
• Маргарет Румат Румат Хасан (Южен Судан, Лека атлетика)
• Шели Уатс (Австралия, Бокс)
• Габриел Медина (Бразилия, Сърф) – световен шампион 2014 г.
Тези атлети ще бъдат включени също и в различни дигитални и социални съдържания, преди и по време на Олимпиадата, които ще разкажат техните истории за противопоставянето на ограниченията и преодоляването на пречките, помагайки на фенове от целия свят да разберат какво означава „#НаправиНевъзможното“ (#DoWhatYouCan’t).
„Химнът“ е продължение на глобалната кампания на Самсунг за Олимпиадата в Рио, която поставя в своя център постоянството на атлетите, които никога не се отказват в името на това да постигнат значим напредък. По-рано тази година, Самсунг започна своята кампания с краткия документален филм „A Fighting Chance“, за да покаже вдъхновяващите истории на четирима обещаващи олимпийци от различни страни, които се борят с ограниченията и дават всичко от себе си, за да помогнат на страните си да създадат история. Самсунг продължи с „The Chant“, който отбелязва личния прогрес на спортисти и фенове чрез устройства като Galaxy S7 edge и Gear IconX, които им помагат да преборят разстоянието и да останат свързани.

Линк към видеото: https://youtu.be/tBxMpuiBO7Q

Спортистите за „Химнът“ и какво означава „#НаправиНевъзможното“ (#DoWhatYouCan’t).
Тим Дейли
„Щастлив съм да бъда сред талантливите и непоколебими спортисти включени в „Химнът“ на Samsung и да споделя със света моята лична история за преодоляването на бариерите преди Олимпийските игри в Рио 2016. Преодолял съм няколко препятствия през моята спортна кариера, но съм благодарен за тези предизвикателства, защото те ме направиха по-силен и още по-решен на успех. Надявам се моята история да вдъхнови феновете по света да преодолеят своите предизвикателства“.

Арнауд Асоумани
„Когато бях на 5 години, видях по телевизията спортисти, които тичаха и летяха във въздуха и исках да разбера какво е чувството да скачаш и да летиш. Това беше моментът, когато разбрах, че искам да се занимавам със спорт. Днес, моите мечти са все още свързани със спорта − обичам това, че той има невероятната сила да събира хора с различни произход, култури и езици. Да бъда част от „Химнът“ на Samsung е чудесен начин за мен да покажа, че ние всички споделяме едни и същи ценности и можем да смесваме различни култури и езици и въпреки това да се разбираме“.

Маргарет Румат Румат Хасан
„През 2014 г. участвах като независим олимпийски спортист в Младежките Олимпийски игри в Нандзин, но в Рио за първи път ще бъде вдигнато знамето на Южен Судан и това ще бъде съществен момент за мен и моята страна. Да бъда част от тази група спортисти, на която Samsung дава думата, показва какъв голям прогрес е направен в спорта в Южен Судан. Справих се с много пречки, включително граждански вълнения и липсата на тренировъчни съоръжения, за да бъда избрана да се състезавам на Олимпийските игри в Рио 2016. Това е голямо постижение и аз ще продължа да давам всичко от себе си, за да постигна напредък“.

Габриел Медина
„Родителите ми ми подариха първия сърф, когато бях на 8 и аз го обикнах − но беше предизвикателство за мен като сърфист в Бразилия, защото хората не знаеха много за спорта и не го считаха за професионален. Продължих да тренирам упорито и след като спечелих световната титла през 2014 г. сърфирането стана професионален спорт. Когато чух националния си химн през 2014 г., както и всеки път като го чуя, ставам емоционален и се гордея. Мисля, че това се случва във всяка държава с всеки спортист − вдъхновяващо е. „Химнът“ на Samsung е страхотен, защото е песен, която може да обедини и да вдъхнови целия свят“.

За повече информация относно участието на Samsung в Олимпийските игри, моля, посетете www.samsungmobilepress.com/Olympics/.
Относно участието на Samsung в Олимпийските игри
Samsung започна своето участие в Олимпийските игри като национален спонсор на Олимпиадата в Сеул 1988 г. Със Зимните Олимпийски игри в Нагано 1998 г. компанията разшири своя ангажимент към Олимпийското движение като световен олимпийски партньор в сферата „Безжично комуникационно оборудване“, предоставяйки своята патентована комуникационна платформа − Wireless Olympic Works (WOW), както и мобилни устройства. Тези иновативни технологии за мобилни телефони осигуриха на Олимпийското семейство информационни услуги в реално време и спрямо мястото на потребителя, както и интерактивна комуникация и Samsung Pay. Samsung е домакин на различни Олимпийски кампании, за да сподели вълнението от Олимпийските игри с хора от целия свят и да даде възможност на всеки да вземи участие в Игрите чрез иновативните мобилни технологии. Ангажиментът на Samsung, като световен Олимпийски партньор, продължава в Рио 2016, Пхьончхан 2018 и Токио 2020.

За Samsung Electronics Co. Ltd.
Samsung Electronics Co. Ltd. вдъхновява света и оформя бъдещето с трансформиращи идеи и технологии, преобразявайки света на телевизорите, смартфоните, носимите устройства, таблетите, фотоапаратите, дигиталните уреди, принтерите, медицинското оборудване, мрежовите системи и полупроводници и LED решенията. Водещи сме и в пространството на Internet of Things с отворената платформа SmartThings, широко портфолио от умни устройства и проактивно сътрудничество с различни индустрии. За нас работят 319 000 души в 84 страни с годишни продажби от US $196 милиарда. За да откриете повече, моля, посетете нашия официален информационен сайт news.samsung.com.